Sąšauka įvyko 2020 m. balandžio 8 d.
Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos mokytoja M. Gučienė pateikė informaciją iš 2020 m. kovo 27d. nuotoliniu būdu (ZOOM platformoje) vykusios respublikinės konferencijos „Informacinių technologijų nuotolinio mokymo organizavimas“. Supažindino su Nacionalinės Švietimo agentūros svetainės (NŠA) struktūra ir aktualijomis bei joje rekomenduojamų „Skaitmeninių mokymo priemonių nuotoliniam mokymui(si)“ sąrašu ir pabrėžė pagrindinį nuotolinio mokymo(si) principą „mažiau yra daugiau“.
Švenčionių Zigmo Žemaičio gimnazijos mokytoja M. Gučienė pademonstravo kaip nuotoliniam mokymui naudoja debesų duomenų saugyklą OneDrive, kuri leidžia saugoti visus savo asmeninius failus vienoje vietoje, bendrinti juos su mokiniais ir pasiekti iš bet kurio įrenginio, prijungto prie interneto, bei suteikia kitiems teisę redaguoti failus ir dirbti su jais vienu metu.
Švenčionėlių progimnazijos mokytoja A. Bura glaustai pristatė „Google“ įrankio „Classroom“ galimybes, bei pateikė praktinių patarimų tiems, kas ja naudosis ateityje.
Švenčionielių Mindaugo gimnazijos mokytojas G. Nalivaika sakė, kad naudoja informatikos mokimui Moodle sistema. Ji padeda įgyvendinti ir mokymo, ir testavimo poreikiui.
Pabradės „Žeimenos" gimnazijos mokytoja E. Čepulkovskienė, kalbėjo apie skaitmeninę priemonę EDMODO dažnai vadinamą socialiniu tinklu, skirtą mokytojams ir mokiniams. Čia ji saugiai bendradarbiauja uždarose virtualiose klasėse, dalinasi ištekliais, atlieka užduotis, vertina mokinių pažangą.
Darius Gurskis sakė, kad mokinių informacinių technologijų žinias jis planuoja patikrinti naudojant www.etest.lt sistemą, kuri labai palengvina mokytojų darbą. Kiekvienas mokytojas naudodamasis šia sistema gali savarankiškai kurti savo mokomojo dalyko testus mokinių žinioms tikrinti.
E. Maslianikas pritarė, kad www.etest.lt sistemos dėka mokytojams nereikia tikrinti atliktų testų, nes tai automatiškai padaro sistema iškart po testo atlikimo. Be to, mokytojas realiuoju laiku savo kompiuterio ekrane gali stebėti testo atlikimo procesą: pažiūrėti, į kiek klausimų atsakė mokinys, į kokius klausimus atsakė, kaip į juos atsakė ir kiek surinko taškų.

Previous Post Next Post