Sąšauka vyko per Zoom platformą. Dalyvavo 13 būrelio dalyvių

Nuotolinės pagalbos organizavimas švietimo įstaigose
SOCIALINĖ PEDAGOGINĖ PAGALBA

  • Pirmąją nuotolinio mokymo savaitę buvo daug pagalbos poreikio: dalis mokinių neturėjo kompiuterių, kitų išmaniųjų įrenginių. Socialiniai pedagogai asmeniškai skambino tėvams, kurių vaikai gauna nemokamą maitinimą, aiškinosi dėl išmaniųjų įrenginių poreikio: kiekvienoje įstaigoje maždaug pusei šių šeimų reikėjo kompiuterinės įrangos.
  • Tėvams teko pagelbėti, nes nemokėjo prisijungti prie reikiamų nuotolinių platformų.
  • SUP turinčių mokinių tėvai patenkinti, kai jų vaikams kartu su maisto daviniu perduodamos popierinės užduotys, tuomet vaikai geriau jas supranta ir atlieka.
  • Kai kuriuos vaikus teko asmeniškai pakviesti mokytis, nes jų auklėtojai negalėjo jų surasti tėvų nurodytu telefonu.
  • Kai kurie mokytojai pageidauja, kad esant poreikiui, socialinis pedagogas prisijungtų kaip mokinys ir dalyvautų pamokoje, kad nevyktų virtualios patyčios.
  • Dabartinė situacija tapo ramesnė: daugelis mokinių jungiasi prie nuotolinio mokymo platformų, dalyvauja pamokose, atlieka mokytojų skirtas užduotis.
  • Mokiniai konsultuojami nuotoliniu būdu, skiriamos projektinės užduotys, kurias mokinys turi atlikti savarankiškai, o aptarimas vyks sugrįžus po karantino.

PSICHOLOGINĖ PAGALBA

  • Įstaigų svetainėse psichologai rengia rekomendacijas psichologinėmis temomis mokiniams, jų tėvams ir mokytojams.
  • Mokiniai konsultuojami nuotoliniu būdu: pasakų, dailės terapija, skiriamos užduotys, kurias mokinys turi atlikti savarankiškai, o aptarimas su psichologu vyks sugrįžus po karantino.
  • 2020-04-07 vyko psichologų grupės supervizija, kurioje buvo aptariamos nuotolinio konsultavimo galimybės ir pavojai (dėl konfidencialumo užtikrinimo).

Previous Post Next Post