Rajono specialiųjų pedagogų ir logopedų metodinio būrelio sąšauka „Nuotolinio mokymosi patirtis ir aktualijos“ vyko balandžio 14 dieną, 16 valandą Zoom platformoje.
Rajono specialistai pasidalino patirtimi apie ugdymo organizavimą savo įstaigose nuotoliniu būdu. Kadangi dirbame su specialiųjų ugdymosi poreikių turinčiais mokiniais, tai mums tenka dirbti labai lanksčiai, nes reikia prisitaikyti ne tik prie bendrųjų dalykų tvarkaraščių, mokinių galimybių, bet ir tėvų pageidavimų, šeimos gyvenimo ritmo. Todėl išnaudojamos visos realios galimybės nuotolinio ugdymo kontekste. Specialieji pedagogai ir logopedai bendradarbiauja su vaiką ugdančiais pedagogais, derina ugdymo temas, aptaria ugdymo būdus ir naudojasi ta pačia mokymosi aplinka kaip ir visa mokykla, nes tada tėvams ir vaikams mažiau sumaišties. Švietimo pagalbos specialistai teikia užduotis per Tamo, Eduka klasėje, su mokiniais ir pedagogogais bendrauja Zoom, Discord, Microsoft Teams, Hangouts Meet. Esant poreikiui, teikia konsultacijas ir rekomendacijas per Messenger, Skype, Viber, elektroniniu paštu, nes šie būdai labiausiai žinomi tėveliams ir mokiniams. Tėvai ir mokiniai, patogiu jiems metu, individualiai konsultuojami telefonu. Pateikiama informacija tėvams, kaip jie galėtų padėti savo vaikui, išaiškinamos vaiko mokymosi galimybės. Kuo mažesnis vaikas, tuo svarbesnis bendradarbiavimas su tėvais. Jeigu mokiniai neturi galimybių arba, tiesiog, jiems nepavyksta atlikti užduočių virtualioje erdvėje, specialieji pedagogai tokiems mokiniams turi paruošę ir užduočių segtuvus, kuriuos perduoda kartu su maisto daviniu. Ypatingas dėmesys skiriamas mokiniams, turintiems didelių ir labai didelių specialiųjų ugdymosi poreikių. Stengiamės, kad užduotys būtų labai konkrečios, nereikalaujančios daug papildomų priemonių, atitiktų jų gebėjimus ir poreikius. Mokiniai mokosi jiems tinkamu tempu.
Nuotolinis ugdymas visiems mums ir tėvams, mokiniams yra naujas iššūkis. Suprantama, kad kartais pasitaiko įvairių techninių ir kitokių nesklandumų, todėl ieškome tobulesnių bendravimo ir mokymosi galimybių.

Previous Post Next Post