Sąšauka įvyko 2020 m. balandžio 22 d. Metodinės grupės pirmininkė Jelena Vaiškūnienė pasakė, kad nuo kovo 12 d. mokytojai kėlė kvalifikaciją, dalyvaudami internetinėse seminaruose, tam, kad galėtų ugdyti mokinius gripo pandemijos metu nuotoliniu būdu. Mokymų metu mokytojams buvo pasiūlytas platus pasirinkimas nuotolinio mokymo platformų, metodų, įrankių bei priemonių šiam procesui įgyvendinti. Metodinės grupės pirmininkė Jelena Vaiškūnienė pasiūlė technologijų mokytojams pasidalinti patirtimi ugdant mokinius nuotoliniu būdu.
Švenčionėlių progimnazijos mokytoja Jelena Vaiškūnienė pastebėjo, kad tarp gausybės informacijos, platformų ir priemonių, technologijų dalykui, išskirus svetainę „Ugdymo sodas“, elektroninio ugdymo turinio nebuvo pateikta ir dėl to daug laiko reikėjo skirti pasiruošimui pamokoms. Mokytoja pasakė, kad ugdant mokinius, veda internetines pamokas per zoom programėlę, pamokų užduotis pateikia tamo dienyno pranešimuose, konsultuoja mokinius per messenger, o grįžtamasis ryšys vyksta per gmail ir messenger. Technologijų užduotis skiria vieną kartą per savaitę, teikdama pirmenybę mokinių praktinei-kūrybinei veiklai.
Švenčionių Zigmo Žemaičio technologijų mokytojai Jolanta Šisterova ir Arvydas Čereškevičius pritarė Jelenai Vaiškūnienei dėl technologijų dalykui skirtų elektroninių ugdymo priemonių stokos. Mokytojai pasakė, kad informaciją ir užduotis mokiniams pateikia per tamo dienyną, veda internetines pamokas per zoom programėlę, grįžtamasis ryšys vyksta per gmail. Technologijų užduotis skiria vieną kartą per dvi savaites, teikdami pirmenybę projektinio darbo metodui.
Pabradės „Žeimenos“ gimnazijos technologijų mokytojai Elvyra Ceiko ir Jurijus Stundža pasakė, kad informaciją ir užduotis mokiniams pateikia per eduka dienyną, veda internetines pamokas per discord programėlę, grįžtamasis ryšys vyksta per gmail ir messenger. Technologijų užduotis skiria vieną kartą per dvi savaites, teikdami pirmenybę mokinių praktinei-kūrybinei veiklai.
Pabradės „Ryto“ gimnazijos technologijų mokytojai Janina Žeromskaja ir Romualdas Gadliauskas pastebėjo, kad susidariusioje situacijoje atkreiptinas dėmesys į tai, kad mokiniai nebūtų perkrauti darbais prie kompiuterio, o daugiau dėmesio skirtų daiktinei aplinkai, kūrybiniam mąstymui. Mokytojai pateikia ir vertina atliktas užduotis classroom platformoje, informuoja mokinius per tamo dienyną, messenger, gmail. Technologijų užduotis skiria vieną kartą per dvi savaites, teikdami pirmenybę mokinių praktinei-kūrybinei veiklai.
Švenčionių progimnazijos technologijų mokytoja Jurgita Travkina pasakė, kad veda internetines pamokas per zoom programėlę, pamokų užduotis pateikia tamo dienyno pranešimuose, konsultuoja mokinius per messenger, o grįžtamasis ryšys vyksta per gmail ir messenger. Technologijų užduotis skiria vieną kartą per savaitę, teikdama pirmenybę mokinių praktinei-kūrybinei veiklai.
Mokytojai pastebėjo, kad grįžtamojo ryšio rodikliai yra aukšti, t. y. nuo 80% iki 95 %.

Previous Post Next Post